winterseizoen in onze webwinkel

Onze fysieke winkel is nu dicht, maar onze webwinkel gaat gewoon door. Zo kunt u zelfs in de winter nog genieten van onze sappen, jams en chutneys.

Let op: bestellingen afhalen kan in de winter enkel op zaterdag. Leveringen per fietskoerier bieden we enkel op woensdag en zaterdag aan.

ons fruit

onze groenten

onze sappen, jams, chutneys, en meer

andere producten

Veelgestelde vragen

Afhalen en leveren

Ik wil mijn bestelling afhalen. Vanaf wanneer kan dat?

Bij het bestellen kiest u wanneer u uw bestelling op wilt halen. Bestelt u vóór 10:00, kunt u die nog dezelfde dag ophalen. Bestelt u ná 10:00, kunt u de bestelling vanaf de volgende dag ophalen. Bestellingen die op zaterdag, of op de dag vóór een feestdag bestelt worden, kunt u vanaf de eerstvolgende werkdag ophalen.

Wij vragen u op tijd te komen, vooral als u producten bestelt die snel bederven, zoals frambozen, bramen, of andere bessen.

Hoe werkt levering per fietskoerier?

Woont u in Bergen op Zoom en wilt u uw bestelling laten leveren? Dat kan! De optie verschijnt zodra u uw postcode heeft ingevuld. Let op: enkel postcodes die beginnen met 46…. komen hiervoor in aanmerking.

Aflevertijden: Onze fietskoeriers leveren van maandag t/m vrijdag tussen 18:00 en 22:00. Kies bij het plaatsen van uw bestelling een datum en een levertijd. Zorg dat u op dat moment thuis bent.

Levertijd: Als u uw bestelling VOOR 10:00 plaatst, kunnen wij die nog dezelfde avond laten leveren. Plaatst u uw bestelling NA 10:00, kunnen we die pas vanaf de volgende avond laten leveren.

Kosten: De kosten voor de levering per fietskoerier bedragen €6,50.

Wij werken met Stadvracht, een fietskoeriersdienst in Bergen op Zoom. Ze werken met volledig elektrische fietsen. Meer over onze fietskoerier-partner leest u op hun website.

Bieden jullie ook verzendingen aan?

Wij bieden momenteel enkel nog verzendingen per fietskoerier binnen Bergen op Zoom aan. Wij willen in de toekomst ook de levering van bepaalde producten per pakketpost mogelijk maken. Houdt daarvoor onze website, nieuwsbrief en sociale media in de gaten.

Producten

Ik kan een bepaald product niet vinden.

Wij werken eraan een zo groot mogelijk deel van onze producten ook online beschikbaar te stellen. Kijk voor een compleet overzicht op onze producten pagina.

Waarom hebben sommige producten een andere prijs als je ze zelf plukt?

Producten die u normaal alleen zelf kunt plukken, zoals kersen of pruimen, hebben in onze webwinkel een hogere prijs. Dit is omdat we medewerkers voor het plukken moeten betalen. De prijzen exclusief plukkosten vindt u op onze producten pagina. Dan moet u ze natuurlijk wel zélf komen plukken.