oogsttijd in onze webwinkel

Onze fysieke winkel is geopend. De openingstijden vind je op de homepage. Onze webwinkel is altijd open. Zo kunt u genieten van onze sappen, stropen en verse producten.

Let op: bestellingen afhalen kan in dit seizoen enkel tijdens de openingstijden van onze winkel. Leveringen per fietskoerier bieden we enkel op woensdag en zaterdag aan.

ons fruit

onze groenten

onze sappen, jams, chutneys, en meer

andere producten

Veelgestelde vragen

Afhalen en leveren

Waarom kan ik mijn bestelling niet op dinsdag of donderdag afhalen?

In dit seizoen zijn we nog niet iedere dag geopend. Indien gewenst, kunt u met ons contact opnemen of het toch mogelijk is de bestelling op dinsdag of donderdag af te halen.

Hoe werkt levering per fietskoerier?

Woont u in Bergen op Zoom en wilt u uw bestelling laten leveren? Dat kan! De optie verschijnt zodra u uw postcode heeft ingevuld. Let op: enkel postcodes die beginnen met 46…. komen hiervoor in aanmerking.

Aflevertijden: Onze fietskoeriers leveren van maandag t/m vrijdag tussen 18:00 en 22:00. Kies bij het plaatsen van uw bestelling een datum en een levertijd. Zorg dat u op dat moment thuis bent.

Levertijd: Als u uw bestelling VOOR 10:00 plaatst, kunnen wij die nog dezelfde avond laten leveren. Plaatst u uw bestelling NA 10:00, kunnen we die pas vanaf de volgende avond laten leveren.

Kosten: De kosten voor de levering per fietskoerier bedragen €6,50.

Wij werken met Stadvracht, een fietskoeriersdienst in Bergen op Zoom. Ze werken met volledig elektrische fietsen. Meer over onze fietskoerier-partner leest u op hun website.

Bieden jullie ook verzendingen aan?

Wij bieden momenteel enkel nog verzendingen per fietskoerier binnen Bergen op Zoom aan. Wij willen in de toekomst ook de levering van bepaalde producten per pakketpost mogelijk maken. Houdt daarvoor onze website, nieuwsbrief en sociale media in de gaten.

Producten

Ik kan een bepaald product niet vinden.

Het kan zijn dat het aanbod van dit product nog niet voldoende is. Wij werken eraan een zo groot mogelijk deel van onze producten ook online beschikbaar te stellen. Kijk voor een compleet overzicht op onze productenpagina.

Waarom hebben sommige producten een andere prijs als je ze zelf plukt?

Producten die u normaal alleen zelf kunt plukken, zoals kersen of pruimen, hebben in onze webwinkel een hogere prijs. Dit is omdat we medewerkers voor het plukken moeten betalen. De prijzen exclusief plukkosten vindt u op onze producten pagina. Dan moet u ze natuurlijk wel zélf komen plukken.